• Wij werken voor ú Makelaars & Taxateurs
  • Uw specialist in commercieel vastgoed
  • Uw specialist in commercieel vastgoed

Reykjavikplein 1, UTRECHT

ALGEMEEN
Op deze nieuwe locatie direct naast de A2 en naast NS Station Leidsche Rijn is in 2022 een prachtig kantoorgebouw opgeleverd naast Cap Gemini. Dit kantoor is voorzien van een prachtige eigentijdse afwerking en heeft voorzieningen als een receptie, vergaderkamers, horeca en lounges waar gewerkt kan worden. De werkplekken zijn volledig ingericht met goed meubilair.

De ruimtes zijn geschikt voor zowel starters als corporate bedrijven die bijvoorbeeld op projectbasis willen werken. Wil jij werken op een knooppunt van wegen en spoor, en lopend naar het centrum van Leidsche Rijn waar horeca, winkels en bijvoorbeeld de Foodmarket van Jumbo is gelegen. Het gebouw is inmiddels bijna vol. Informeer naar de beschikbaarheid van de ruimtes.

LOCATIE
Inmiddels wonen er bijna 100.000 inwoners in Leidsche Rijn en deze locatie ligt naast het winkelcentrum en nabij St. Antonius ziekenhuis. Het centrum van Utrecht-Stad op slechts 10 minuten fietsen. De locatie is goed bereikbaar via de A2 (afslag 7) of via de verbindingswegen rond het centrum van Leidsche Rijn.

Per OV is treinstation Leidsche Rijn op 2 minuten loopafstand en er rijden diverse bussen.

Lopend en op de fiets is het uiteraard ook prima bereikbaar zodat zelf het centrum van Utrecht op circa 10 minuten afstand ligt.

BEREIKBAARHEID
De locatie is goed bereikbaar via de A2 (afslag 7) of via de verbindingswegen rond het centrum van Leidsche Rijn. Per OV is treinstation Leidsche Rijn op 2 minuten loopafstand en er rijden diverse bussen.

VLOEROPPERVLAKTE
Het gebouw heeft een totaal vloeroppervlakte van nog circa 2.600 m² beschikbaar bestaande uit:
- Circa 1.700 m² kantoorruimte op de begane grond;
- Circa 900 m² kantoorruimte op de bel-etage;
- Deelverhuur vanaf 20 m² of een werkplek mogelijk.
De overige ruimte in het gebouw is verhuurd aan o.a. enkele advies- en ICT bedrijven.

HUURPIJZEN
Vanaf € 1.650,- per maand inclusief servicekosten en energie voor een privé ruimte vanaf 20 m². De algemene ruimtes kunnen worden gebruikt zonder meerprijs. De vergaderzalen zijn per dagdeel bij te boeken.
Prijzen zijn exclusief BTW.

PARKEREN
In het gebouw is een parkeergarage (betaald). In de directe omgeving zijn parkeerplaatsen (betaald) beschikbaar. Prijzen en beschikbaarheid zijn op aanvraag beschikbaar en kunnen variëren.

SERVICEKOSTEN
Alle energie en schoonmaak is inbegrepen. Er kunnen servicecontracten worden geleverd voor bijvoorbeeld koffie en andere kantoorfaciliteiten. Vergaderruimtes zijn aanwezig te boeken. Sommige zijn gratis en andere kunnen per dagdeel worden gehuurd.

OPLEVERNIVEAU
Oplevering in de huidige staat, waaronder:
- Sanitaire voorzieningen per verdieping;
- Verwarmingssysteem en koeling;
- Gratis WIFI;
- Systeemplafond met ingebouwd verlichtingsarmaturen;
- Scheidingswanden met veel glas;
- Toegangscontrole in het gehele gebouw;
- Liften;
- Zonnepanelen op het dak.

ENERGIELABEL
A.

BESTEMMING
Kantoorruimte.

HUURTERMIJN
Van 6-60 maanden mogelijk.

OPZEGTERMIJN
1-6 maanden.

BETALINGEN
Huur en BTW per maand vooruit.

ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, servicekosten en BTW.

BTW
Huurder verklaart het gehuurde voor tenminste 90% te zullen gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting. Indien huurder op enig moment niet meer aan het criterium voldoet, zal ervan rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

BIJZONDERHEDEN
Het gebouw is in aanbouw. De planning voor de oplevering kan nog iets verschuiven. Wij houden u op de hoogte.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-totale bestedingen (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.

VOORBEHOUD
De vermelde informatie is van algemene aard en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

BESCHIKBAARHEID
In overleg.

MEER INFOMATIE OF BEZICHTIGING:

Uppelschoten Real Estate
Papendorpseweg 100
3528 BJ UTRECHT
T: 085 - 06 05 055
info@uppelschotenrealestate.nl

Wij werken voor ú

lees meer +
Huurprijs€ 1.650,- p.m. (excl. btw)

Informatie aanvragen

Delen via

Kenmerken
  • Overdracht
  • huurprijs€ 1.650,- p.m.
  • Soort vastgoed:
    Kantoorruimte
  • Status:
    beschikbaar
  • energielabel:
    A
  • energielabel:
    A
  • Aantal overdekte parkeerplaatsen:
    50
  • Prijs per parkeerplaats:
    1500
  • Bouw
  • Bouwjaar:
    2021
  • Bestemming:
    Kantoorruimte
  • Kantoor oppervlakte:
    500m²
  • Bestemmingsplan:
    www.ruimtelijkeplannen.nl